onsdag, december 10, 2008

Pix

Lite bilder från Imorse från mobilen..Jag var så trött att jag vaknade, gick och la på mascara och tog på mig kläder och kröp in under täcket igen. Och somnade om tills mamma väckte mig=) Underbart.
Knästrumpor. Både skönt och faktiskt en liten sexig känsla över att ha dom till troser och linne och gå runt i. ;)
I sängen igen. Blev fint kort med det ljuset från lampan, ellehur!


På jobbet! Med ett hår som är skit jobbigt. Hann aldrig ta i mousse. Så det var super lent och tungt! Usch!..Never moore! barnen lekte kurragömma i det när jag klädde på dom. Och det är inte kul när man inte är på bushumör.


Denna är från i veckan.. vaknade med riktgit fett hår den dagen( Fått hår= snyggast hår, fast det gäller bara mig ;)). Hittade denna vågen. Såna har jag typ bara där bak och dom ser bara andra och aldrig jag. Haha. Men gud vad kul att ha en där fram! =) Så jag sket i att duscha. Såklart!! Tog ju tillochmed kort på locken!! Jag var så glad att slippa göra något med håret. Och att det var fint! =) wiee.. Lycka=)

Hur var eran dag? Min var förjävligt rent ut sagt! Barnen slår varandra..men idag slog ett barn mig. tror ni jag blev arg???.. JAA!! Pang, en stekpanna rakt i huvudet! I plast såklart, men med världens styrka från ett barn gör det ONT....

När fan ska ja komma igång med träningen????? Nu måste ja bli smal..allt bara dallrar och jag äcklas. Jag vill ha pengar. mycket pengar så ja kan ha en PT som drar ut mig i alla väder. I alla humör. Och gör mig fit!!!! Jag har fan ingen drivkraft. Aldrig haft.

2 kommentarer: