fredag, december 19, 2008

Klä granen! =)

Nu har jag och mamma klätt granen! Den blev grann ;)
Såklart att granens klädsel ska gå i vitt, guld och silver. Plus några röda frostade =) Snyggt!
Mamma skrattade till och sa -" Vi har just fått tillökning!" Och kramar tomtarna som ska sitta under granen. hehe Min mami (L)

Pappa ligger och sover så vi har fått stå i trappan för att nå upp till högsta delen, denna granen är smal och hög..Vilket passar bra!. Spiran är inte på än. Pappa får ta det sen. Den är pricken över I.et ..Skit fin! =)



Nu är julafton välkomnad!
Fattas bara färska sidfläsket som ska ligga i salt-lag några dagar. Det är så gott, så jag vet inte vad jag skall ta mig till. Och mammas hemmagjorda revbensspjäll!
Sen ska pappa göra sitt marsipanbröd och sen är julen komplett!
Härligt sällskap och bara massa mys... saknar dock en kille. Och det kommer va tomt utan dig. Och Alen kommer sakna dig..fast inte lika mkt som jag kommer göra...
Men vad ska man göra lixom? Bara stå ut...

Merry Christmas

1 kommentar:

Keith sa...

Saknar åxå!!!

Din närhet...
Din doft...
Ditt underbara ansikte...
Och din värme...