tisdag, december 09, 2008

Tisdag..

Morgonen började med att ja snoozade så länge ja bara kunde, var ap-trött och med rödsprängda ögon och fett hår sprang ja till bussen utan frukost i magen och utan koll på tiden. Bussen kom.. jag var inte vid hållplatsen. Ingen var vid hållplatsen, men jag springer och springer.
Bussen stannar, jag blir glad, den öppnas för mig och jag får ur mig ett Godmorgon och ett TACK till hon som körde( Min kondition är inget att skryta om, om vi säger så).
Hennes blick hade kunnat döda mig..Jag tänkte..WHAT!?? Stanna inte o vänta på mig då!
Kör bara då, BITCH..

Jag kom till jobbet, och ja började med o sätta mig på en go madrass och pusta ut lite och några andra pratglada 2åringar omringade mig på stört.. Finns en kille som säger Tjena! när han kommer på morgonen och Ha det gott! när han går hem.. hahaha 2 år är då dom härmar som mest. Pappan säger exakt dom orden.

Aja på madrassen hade alla olika böcker att visa för mig( även om jag och dom har läst dom hundra ggr), en kille hade fattat sin bok fel. Han hade en Djur-Bok som det bara är bilder på djur i. Man( Som fröken/förälder) ska säga vad alla djuren säger för ljud.
..Allt sa Voff enligt han =), hehe Katten, musen och Ankan. hahha Inte lätt att vara 1,5 år.
Men ja testade på en 3åring. Visade han ett lamm, och han blåste ut allt sitt snor ur nästan.
Då kom ja att tänka på. Nu tog han detta som en gris. För grislätet brukar dom ha svårt för. Istälelt för att dra in luft i näsan o låta som en gris. Så blåste han utåt. Och ut kom en (Elva), alltså två fartränder med grönt snor, haha.
Dessa goa barn..

Dagens skönaste låt! Vill bara dansa o festaaa!! =)=)
Velvet - Take my body close

Inga kommentarer: