tisdag, december 02, 2008

Älskade Keith


Aldrig haft en sånhär känslosam morgon som just denna.

Två timmar av gråt och kramar och pussar. Ett slags adjö jag aldrig trodde skulle komma.
Börjar gråta bara jag tänker på den.
Jag tycker om dig mkt, men detta funkade ju inte. För mkt som inte klickade.

Aldrig haft en sån underbar pojkvän som du.

Du känns som den första som varit underbar mot mig. DU har varit/är helt otrolig mot mig.
Jag har verkligen fått besvis på att JAG KAN bli behandlad som den bra tjejen jag är.
Och du har gett mig det jag verkligen behöver. KÄRLEK.
Riktig kärlek.
Men som sagt det klickade inte och jag vill inte blunda för det.



Jag tycker verkligen om dig, och jag kommer sent glömma dig.
Jag kommer försöka gå vidare, och jag vill att du med gör det.
Är vi menade, så ses vi igen gubben. Vi måste få låta detta lägga sig lite..
Så lätt att bara tänka på allt bra vi hade nu när man e så ledsen, men jag måste tänka på det som inte var bra..
:( Tyvärr

DU ÄR HELT OTROLIG <3

1 kommentar:

Keith sa...

Klicka tycker väl vi båda att det gjorde...
Men vissa saker funkade ju inte.
Många små saker...

Kommer att sakna dig min ängel...

Men du vet att vissa saker har en annan orsak som kommer att försvinna så småningom...
Kanske då!

Va ju så otroligt mycket som bara var så underbart med oss.

Du är helt underbar på alla sätt och jag är glad att jag fått vara en del i ditt liv hur kort det än var.
Och hoppas att vi kanske finner en dag då vi klaffar bättre när alla andra saker som stör utifrån inte finns längre...

Tycker så mycket om dig...