lördag, december 06, 2008

Ångrade mig..

Julbakning suger....speciellt om kroppen har PMS hormoner som styr om en.
Taket blev ojämnt på pepparkakshuset, allt är ett jävla pill. Sen ska ja försöka samarbeta med Pappa. Det kan ja inte äns till vardags.

Fyfan vad detta suger... Jag bara gnäller och klagar på allt och alla..

Det började med att Amanda och Alen arrived. Efter fem minuter frågar min syster hur det är mellan mig och keith och om jag är ledsen. Schysst? Tack!
Vilken häärlig början hon kör med. Det har förstört hela min lördag..

Räcker det inte med att hon redan vet att jag ÄR ledsen. Måste man fråga mig IGEN? För att säkerställa att jag verkligen är ledsen?..Eller?

Sitter med gråten i halsen..orkar inte va trevlig mer, eller har jag äns varit det mer än 3 sekunder?

Jag vill fly världen.

Punkt, slut

Inga kommentarer: