måndag, december 15, 2008

Det gick..

.. bra på mötet!!
Provet gick oxå bra! Vill verkligen komma in. Får besked i slutet av december/början av januari. Nervöst!
Så skönt och plugga med vuxna personer. Hittade en direkt att prata med. En norrlänsk kille. Som hade rest 50 mil..han hade jobbat som personligassistent i 5 år nu..men nu ville han utbilda sig. Sköönt att slippa sitta ensam bland alla människor. Han har sökt lägenhet här i Göteborg i 6 månader..han och hans sambo vad jag fattade det som. men hon var kvar i norrland. Dom har fortfarande inte fått något. Tänk om han kommer in..då måste han ha något inom en månad!
Shit vad jobbig situation.

SKönt att jag har promenad avstånd, och bor hemma =)

Jag mår inte alls bra idag..rinner i mina ögon, snorar och har en jobbig hosta. (Pappa är oxå hemma imorgon med samma symptom)
Känner mig helt febrig. Så ja tog ledigt inom. uuusch vad trååkigt. Jag som behöver ha alla ören.!
Men men vad ska jag göra. Kan ju inte komma dit och smitta ner de andra!

Nu ska jag ta bort sminket..och lägga mig i sängen..vaknade kl 21 iof..såå ja gick bara upp nu och åt nudlar. Det var gott för halsen. Ja skulle kunna sova igen..herregud det märks att kroppen är i fullgång att jobba med min sjukdom. Så här trött är jag aldrig. Sovit hela helgen känns det som. Känns som ja inte fått vara ledig. Bara sovit..knappt fattat att jag varit borta från jobbet!
Så blir det när man måste sova..


Gonatt och adjö!, hehe
...en sjuk Julia

Inga kommentarer: