måndag, december 29, 2008

Lovely day

Pigg och insmörjd i brunutansol.
Haft en underbar lugn dag med bara 2 barn. Samanlagt var vi 10 st. men det var bara två jag kände. Var jätte mysigt, mycket lek och gos. Hade disco med dom stora i ett kuddrum..dansade till schlager. tror ni jag dansade eller? Jaa herreguud. Det var diggilodiggileeeey, Ont det gör ooont och Främling =) Barnen kunde alla låtar. Nu vet jag vad föräldrarna lyssnar på=)=)

Jag fick besked om skolan. är RESERV, Fan. snälla kan inte någon hoppa av så jag får komma in??????

Idag har ja köpt smycken för 400:- och ett badkar till Guzz(min pippifågel). Jag måste alltid gå en sväng till zoo. Och njuta lite. prata med alla pippisar och ninisar.

vad fan ska jag göra på nyår????? Vill inte sitta ensam!! :(

Kramis

Inga kommentarer: