söndag, februari 21, 2010

Bloody sundae

Heej goingar!!
Min helg har varit grym, även om jag spenderat den i en insnöad lägenhet!


I fredags var jag hos Pepe, jäääättee längesedan vi hade myskväll, vi fnissade hela natten som vanligt. Åt gott och kollade tv.
När jag skullle hem på lördagen, så hade jag snö ÖVER knäna. Helt sjukt mycket snö.
Stannade hemma frånn träningen. Det var rätt perfekt dag att göra det på kände jag.

Vi skull till Matildas place, men så blev det inte, bilen kom inte ur garaget, den bara slirade :(
Så familjen fick snällt vara här och kolla på den otrooooligt kassa omgången av Melodifestivalen! Fy vad kassa låtar!

Syrran sov över och vi fnissade in på sena timmarna åt barnnamn. Sökte på "Ovanlig pojknamn" på google och vi dog av skratt. En kvinna ville att hennes son skulle heta typ Ulf, Ragnar, Torgny, Toralf, Torulf, Sten hahaha Vi skrattade så vi grät och spelade upp värsta dialogen med dom namnen som om vi var fröknar på dagis. Hahhahahah prova själva ;)

Vi somnade efter några timmars deep-talk och vaknade vid 11 tiden. Jag gjorde gröt och servade mandisen med massa go apelsin"båtar" och äpplejuice. Mums!

Nu är det mat och sen blir det Spinning för min del. Indoor walkingen är i majorna, good luck säger jag bara. Så bokade av det och kör härlig spinning istället =)

Pusss på er goingar!!!

Inga kommentarer: