söndag, februari 28, 2010

Lördagen

Igår var det en härlig dag.
Lördag i sig är underbar, fy fan vad skön den är. =)
Jag fick skjuts till Max av Pepe, köpte med mig en fiskmeny och åt i bilen. Härligt att få skratta och prata ut med en vän ibland. Känns skönt att ha han tillbaxs i mitt liv. Fick ta ett litet uppehåll där ett tag av privata själ. Men nu känns det bättre än någonsin. Imorgon ska han med på spinningen om det finns plats! =) Äntligen någon som gör mig sällskap!!!
Efter lite shopping och tusen skrattattacker så drog jag hem. Och drog till familjen Falk/Johannesson med Mamma och Pappa. Hade schlagerkväll!! MASSA gott stog på bordet, livsfarligt ;)
Drack lite vin och pratade och skrattade!! Jätte mysigt!!

Jag och Matilda fick Anna som favorit, vi satt helt tysta. Gud vad fin!

Jag har en svag känsla av att Matilda och jag kommer ha barn typ samtidigt och göraa allt som mammor och barn gör ;) exakt som våra mammor gjort under våran uppväxt.
Vi har bott grannar i 16år och gjort allt med varandra!!! Det vill jag föra vidare till våra kommande barn! ;)
Vi är lika gamla och våra mammor låg på samma förlossningsavdelning om jag inte minns fel.
Vad säger du matilda, ska vi planera in det? Hahahah

Matildus
Beroendeframkallande-bordet
Pappa, mamma, jag, Magnus och Åsa.(Matilda tar kort)
Nu ska jag dricka lite te och äta päron.
Pusssssssssssss

1 kommentar:

Matilda sa...

Jaa haha vi måste planera in det! :D