söndag, februari 14, 2010

Valentine

Idag är det Alla Hjärtans Dag!
Började med att träna Indoor Walking i majorna med mamma, grymt bra!!
Jag kom hem, duschade och sen började jag med min överraskning till mamma och pappa.
Bakade det GOASTE jag någosin smakat. Och då överdriver jag inte.
Denna är helt otrolig!!. Mamma och pappa fick slicka skålarna och sen efter ett tag i kylen fick dom njuta av den hära otroliga saken.

Jag var tvungen att dela med mig av detta.
Så jag delade upp den och gick runt till grannarna och gav. Först till grannen under som klagat på min musik flera ggr. Att hon inte kan sova osv. Jag ringde på, nervös som fasiken och berättade för henne att hon var värld denna. Hon blev generad och nästan tårögd av min gest. Vi kramades en lång stund. Kändes härligt! =) Jag vill inte vara ovänn med henne! Visst, hon har klagat en lördagkväll kl 23, blev lite tjurig på henne. Men hon jobbar ju helger så jag förstår till viss del.. Hon fick två stycken iaf! =)
Sen gick jag ner till Jessica och Anders där nere, bjöd dom. hihi sen åkte jag till Pepe, han dog av denna underbara bakelse. Helt sjukt go!
Sen så drog jag till kusinen med syrran, och där bjöd jag alla som var där. Alla ville ha receptet! Yeeeeyy! Bästa komplimagen EVER!

Grunden är Brownies , sen tar man ut den lite innan den är klar, stör över marsmallows och in i ugnen igen och smälter dom. Sen smälter man massa Marabou choklad och i med jordnötssmör och rise crispis och lägger över, sen in i frysen en lite stund så man kan skära upp den. Och det är man helt klart värd på denna fina dag. Ska ha det som "grej" Varje år ska jag göra samma sak och gest. Mys!!!

DETTA ÄR LIVSFARLIGT GOTTT!!!!!! Det blir träning vaarje dag denna veckan efter denna helgen. (Får en anledning till att köra på extra nu) HÄRLIGT!!!!
NU: Köping
Pussss

Inga kommentarer: