måndag, februari 08, 2010

Valentines

På söndag mina vänner är det Alla hjärtans dag.
Finaste dagen som finns enligt mig. ALLA HJÄRTAN ska firas. Jag har aldrig gjort det, men det är "änna" dax nu =) Har aldrig kännt att jag har någon att göra det med. Kille då så att säga. Men varför måste de vara en kille för? Varför inte familjen, vännerna eller liknande, som en dejt eller nått *host* =P

Kanske skulle skaffa mig en dejt (läs: vänta på att någon ska läsa detta och bjuda ut mig) ;)

Hade varit trevligt!!

Lite bio, middag eller bara en go stund på något cafe eller varför inte dela på en flarra vin? Behöver inte vara komplicerat.

Hade varit trevligt att inte sitta hemma denna gången. Inte ens en gång på 20 år har det hänt att någon uppvaktat mig på denna dagen. Kan bero på att vi här i svea inte tar det på alvar.

Jag tycker numera att man ska ta vara på dessa fina, underbara dagar(Syftar på Thanksgiving med). Jag ska numera göra allt jag kan för att göra denna dagen en dag att längta till varje år.
Har jag en pojkvän under denna dagen, så ska han få se på uppvaktning, och det är med basta...
Om det så ska vara Bungyjump, Blombud till jobbet, eller en Weekend..
Likaså min familj. Jag vet redan vad jag skall göra för familjen. Och den uppvaktningen ska gå genom magen ;)

Jag hoppas ni haft en härlig måndag.
Min var lite seg, men gud vad goa barn. Helt otroliga. Jag får ju dubbla slag i hjärtat ibland. Helt otroligt vad vackert det är med barn. Allas olika utseende, allas personligheter, allas olika temprament.

Ne nog om det=) Jag vill skicka lite kärlek till er genom en go kram *kramaar*


Nu blir det nattnatt, krama kudden.

Gonattt! Ny dag, nya tag, nya minnen, nya upplevelser imorgon.

Inga kommentarer: