torsdag, februari 04, 2010

Nighty nighty


Nu är jag helt slut. Trött, träningsverk och rejäält nöjd!!

Storhandlade efter träningen förrut..körde Station/medel med underbara Kirsi, sicken tjej! Inte träffats så många ggr direkt, men jag har aldrig fått en dålig vibb av henne, aldrig. Oavsätt vad hon ska göra, vara med sina vänner, fira sin brors födelsedag eller liknande, så bjuder hon med mig. Helt otroligt snällt gjort! Likaså när jag hade det jobbigt på en fest en gång, så försökte hon lugna mig med att hon kunde följa mig hem osv.(Nu hjälpte ínte de för stunden) Men det är hur hon lägger fram det , så vänligt och empatiskt så det finns inte.. Den killen som behandlar henne illa slår jag mer än gärna en sne vänster på!!(och jag slåss inte, aldrig gjort)

Men ja hade gjort de för henne!

Vacker, cool tjej med empati, drivkraft och en jävlar annama i bakfickan. I Like!!!
Nu drar ja ett sträck annars blir det jäkligt långt dethär, hahaha.


Kylen och frysen är full och jag ser fram emot helgen som bara den. Träning, lite gottgott och förhoppningsvis blir de ut på stan!!

Jag ska tvätta bort sminket nu och dra av mig min NY-tröja som är en aning varm att ligga under täcket med!!

Gonatt, hörs imorgon!!






Inga kommentarer: