torsdag, februari 18, 2010

Torsdaaag gott folk

Och jag har tränat varje dag hittils!!!!
Spinning i måndags
Cirkelfys i tisdags
Spinning igår med favvo Jane( Favorit passet på veckan)
Stations träning idag
Spinning imorgon
Vila lördag , fårse hur det går ;)
Indoor Walking med mamma på söndag

Jag har sån energi av all bra kost och träning jag gör, så jag hade lätt kunnat köra två pass om dagen!! Men jag får hålla mig lite.

En stor sak som hänt i mitt liv just nu, är att jag valt att hoppa av min utbildning. Tack och lov var den gratis!!! Annars hade jag haft panik. Har inga lån, ingenting.
Jag är inte riktigt redo för att bli Undersköterska. Mentalt om jag säger så. Är inte redo för vissa sysslor jag hade fått göra. Kanske blir det med tiden och då är det bara att hoppa på igen.
Praktiken hade börjat på måndag och jag vill INTE va på ålderdomshem. Aldrig. Tyvärr är det bara det som de söks personal till.

Jag har sökt en ny kurs (TACK Emelie som visade mig denna och tyckte den passade mig)
Djurvårdare!! Gratis kurs, 36 veckor lång. Jag kan jobba inom zoo, djuraffär, hunddagis och katthem. Och har även möjlighet tillatt starta eget. Vilket är en dröm sedan länge!
Massa roliga kurser inom Sällskapsdjur och det ingår även Hundkurs där och man tränar och lär sig med skolans egna djur(!!???) Heelt underbart!
Hoppas så att jag kommer in, sökte två dagar innan ansökningstiden gick ut!
Ska jobba på dagis nu tills jag får besked (ca 14 dagar). =) Tur att jag har det jobbet att falla tillbaka på. Underbart!


Nu ska jag glo lite tv och njuta av ledigheten som jag har haft denna veckan. Mycket plugg det senaste, så jag unnade mig att ligga i sängen hela dagen och gotta mig =)

Längtar så till helgen!
Då ska familjen till Matilda och henne familj i Torslanda och mysa som the good old days! Är nämligen uppväxt i torslanda, granne med matilda. Så vi hade alltid myskvällar/schlagerkvällar , Matilda kom med det underbara förslaget att göra om det!
Såå mysigt!!!

PUSSSS

Inga kommentarer: