onsdag, februari 10, 2010

Onsdag

Hej på er sweeties

Sov så sjuukt gott inatt. Blev igen morgoncardio, blir SPINNING ikväll istället.
Sjukt nervös. Jag har aldrig kört de, har NOLL kondis och NOLL muskler i benen. Så jag vetefasiken hur detta ska gå. Ska köra på så gott jag kan. Det är ett BAS pass, så det är de lättaste. Men ändåååå.

Jag körde järnet igår på Cirkelfyset, förbättrat mig i vissa stationer. Tjejerna som har de passet Maja och hennes "värd" är ju helt otroooligt underbara. Jag fick med mamma på passet och hon blev med helt såld på tjejerna. Så ödmjuka och så grymma. Dom va extra på mig igår, TACK!! Dom ser att jag kämpar på. Ger ifrån mig massa ljud jag knappt trodde fanns...
Dom står brevid och puschar en till MAX. Älskar de!!
Bästa passet ever!!!!!

Just nu är höjdpunkten på dagen, träningen, aldrig haft det så. Eller ens kännt så. Jag går dit, kör på så hårt jag kan, sjunger, diggar och njuter. Det är såhär man ska leva, såhär man alltid ska leva. Hälsosamt!

Nu MÅSTE jag plugga. Tappat gnistan känner jag. Inte bra!!!!!!

Ha en underbar dag alla ni där ute.
Njut av snön som jag gör, ni kanske inte får se detta nästa år. =)
Kraaaaaam

Inga kommentarer: