måndag, februari 15, 2010

Trevligt *host*

Jag har haft en bra dag på jobbet, hetsig men med massa kärlek. Mys!

Jag skyndade mig till Spinningen och körde på..
I Hörnet (exakt som bilden visar där ner) så sitter de en kille på sin cykel, han stirrade även på mig innan vi var inne i salen och på cyklarna.
Jag fick en jobbig känsla i bröstet, sådär naggande påträngande. Han gick lixom över gränsen för "stirra".. Och de tycker jag är grymt obehagligt.
Av blickarna han gav mig hela passet(ja HELA passet) Så va han grymt intresserad av mig. Men helvette, vem väljer att flörta på ett spinning pass!!!??? Vem?!!
INTE JAG..jag hade ögonen på mig hela tiden, hela tiden. Och det var riktigt jobbigt!!
Man är svettig, ser ut som det är nålar på sadeln och tyngdlagen gör sitt på oss med lite extra på magen..

Ne gud alltså..Ge upp..Desperat? Oh yes!!

4 kommentarer:

Hamid sa...

Men stackars Julia. Du får börja träna med mig för att slippa få hemska blickar på dig :-)
Du får pallra dig ner till gymdelen!

Julia Hagman 22 år sa...

Hahaha no way!! Gymmet suger...tyckeer de är SÅ tråkigt, och där snackar ´vi att ALLA glor,skit jobbit hehe

Hamid sa...

Nej då. Du skulle bli förvånad hur lite folk glor där. Det är schysst och trevligt folk. Inte alls som på andra gym där det är mycket stirrigt folk. :-)

Julia Hagman 22 år sa...

hehe JO de e skit fok där