torsdag, februari 11, 2010

Visste du

att jag vill - flytta hemmifrån till en bostadsrätt inte hyresrätt..
att jag har - rest ensam i ett annat land..
att min senaste kyss - var riktigt kass och pinsam..
att jag lyssnar mycket på - vad andra säger
att jag funderar på - alldeles för mycket i dåtid och inte nutid
att jag pratar – alldeles för fort och mycket
att jag inte gillar – sylt och jordgubbar
att min första riktiga kyss – hände i min första killes säng och jag var 15 år.
att jag avskyr när folk - är ignoranta och inte lyssnar
att kärlek är – både underbart och förjävligt
att jag gillar – svart kaviar, men hatar kalles
att jag alltid kommer att – vara modig,flamsig och barnslig
att jag är förälskad i – Anders Bagge
att sist jag grät var – nyss , och av ren lycka.
att min mobiltelefon är – ett ashole som ständigt förföljer mig
att när jag vaknar på morgonen – så kurrar min mage direkt!
att innan jag går och lägger mig – så nattar jag min laptop
att idag har jag – ätit en läkerol ask+ en tuggumipåse(innehållet alltså)
att jag just nu tänker på - att jag ska träna imorgon innan frukost
att i kväll ska jag – smörja in mig i cocoslotion
att i morgon kommer jag – njuta av fredagen och kolla bio
att jag hoppas – att jag kan gå imorgon, hej träningsverk?!
att jag verkligen vill - få en grym kropp av all min träning, när det nu blir.
att jag älskar - att kolla på Blocket.se, helst varje dag.
att jag sällan - ser vit ut på vintern
att jag alltid har en - fjärill på min kropp
att jag aldrig har - rest med en pojkvän
att utan min - sminkväska är jag handikappad
att min mamma - heter Inga i andranamn
att min syster - är brunhårig
att min pappa - GAIS-fotograf
att alla som träffat mig kallar mig - glad och positiv
att alla mina pojkvänner har - gått bakom ryggen på mig

Inga kommentarer: