måndag, februari 22, 2010

Måndaaaag


Shit vilken dag. Propfull!!
Jobbade 9 timmar med kidsen här vid mig. Jag började morgonen med att läsa sextioelva sagor. Rätt slut i ögonen sen, jag är så kass på att läsa utan mina läsglasögon så jag sitter och kiisar och läser krackligt som om jag vore 7 år.
Men det fina med barn är att om dom verkligen vill "läsa" saga så gör dom de oavsätt hur mkt dom förstår av vad fröken kacklar om. Bilderna is THE SHIT enligt dom ;). (Jäkligt tur för min del!!)
Efter att jag fått ett helt glas oboy vällt över mig och låtit de torka in i mina kläder och dessutom hållt is på lite pannor som krockat mot golvet när vi lekte(mestadel jag) "Inte-nudda-golv" så var jag på väg hem.
Med en macka i magen och snabbt på med myskläder så powerwalkade jag till spinningen. Har en kille där jag har ögonen på.. lika iögonfallande varje gång.... kommer aldriiiiig säga vem ;) !!
*mumsss*
Om jag vågade hade jag joggat hem, men hade inte ätit mycket, så va rädd att de skulle svartna för mig om jag tog ut mig igen. Så det gick icke!! =)
Hela denna veckan och en bra bit in i mars har jag jour varje morgon(mitt egna ord på det). Jag är med i bemanningen igen. Så nu mera blir jag inringd(får mess) på morgonen om jag får jobb. Så skyndar man sig dit. Mindre kul, men det är ett jobb. Måste jobba nu tills jag får reda på om jag kommer in på kursen. =)
Nu blir de slut på detta inlägget annars blir de fööör långt. Pratsjuk idag!! =)
Pussssss och gonatt!!
Ps. DETTA ÄR TA MIG FAN RIKTIG VINTER, ÄLSKAR DETTAAA!!! (L) Ds

Inga kommentarer: