onsdag, februari 10, 2010

On top!!

Jag känner mig så grym. I´m the top of the world!!
Klarade spinningen galant!! Blir nog en ny drog för mig ;)
The sweetest druuug ever!!!!

Ååhh jag ÄLSKAR mitt liv just nu.
Träningen gör mig helt HÖG av energi och kärlek. Endorfinerna får mig underbart lycklig!!! Ibland önskar man att energin kunna få gå ut över någon annan än familjen. Men nu är det som det är. trivs rätt bra i denna situationen...

Jag nynnar på vägen hem, hade jag varit ensam på vägen hade jag hoppat-hoppsa-steg hela vägen hem... Kommer hem och är alltid så lycklig, pratar sönder mammas och pappas öron.*poor things*

Nu i helgen var vi ju hos Pia, och när jag hade dratt hem får jag ett jätte fint sms av Pia. Hon var så stollt. Så stollt att jag var jag, att jag var den jag är. Trevlig, lycklig, vacker, söt, glad, sprallig och go. Det är den största komplimagen jag kan få. Alla på kallaset hade suttit och pratat gott om mig hela kvällen. Och det trodde jag aldrig att man gjorde om mig.

Jag gick välldigt bra ihop med en 7åring som var där, gossade med henne och flätade syrrans hår och pratade om att hennes kompis hade dött nyss.

Såg ibland hur moster Pia sneglade på oss när vi satt där och fnissa jag och den lilla tjejen. Det lyser i Pias ögon när hon njuter. Och den bilden kommer jag ha i mitt huvud ett bra tag.


Tack PIA för att du är den du är. Tack för att du gör mig till den jag är.

Världens finaste förebild är du!




LOVE YOU!!

Inga kommentarer: