torsdag, februari 11, 2010

Hi sunshine!!!!

Vilken fantastisk dag! Solig, klarblå himmel och helt underbart fint. Älskar snön!!
Var inne i stan vid 10 tiden, när allt öppnade. Lämnade tbx en sportbh. Träffade upp vackra Ariella och bytte våra skor..=) Jag hade lite brottom hem, va lite stressad att jag var i stan istället för att plugga. Men jag ville få gjort detta. Allltid ångest när jag har någon annans saker hemma bara liggandes där. Hon var ju så snäll som lånade ut hennes shoosingar till mig.
Jag gick och köpte mig ett par egna nu. Med klack, kil-klack om jag ska vara presic. Helt ok. Men så jag kan va lite tjuuusig när jag går ut nästa gång, vilket blir rätt snart!! =)
Ska minsan inviga dom imorgon redan.
Ska träffa upp min Emelie från Floda då. Jag har bjudit henne på bio(en sen födelsedagspresent), vi ska se Valentines Day. Verkar skit bra. Romantisk och rolig ;)

Ikväll blir de träning med Kirsi! Härligt!!
Även om min kropp strejkar lite med träningsverk lite överallt så kör jag på. Håller tempot! =) Ser resultat här och var. Aldrig sätt det förrut. Finally. Kost och träning sköts perfekt av mig *klapp på axeln*

Jag köpte lite doftljus på Lagerhouse förrut(Vanilj och Bubblegum), och även en Omega3 burk från apoteket. Mina va slut =)
Jisses pengarna bara slukas. Men det är nödvändiga saker *host*

Imorgon ska jag in till stan och köpa mer träningskläder.
Dom går åt...Dyr livstil. Vegeterian och tränings-idiot haha...Men den är hälsosam och det är viktigast.


Dagens lunch förrut. Basilikabiffar, 1/2 dl råris, och mumsig broccoli.

Lite sliten look på mig nyss med ofixade ögonbryn. Men man kan inte alltid vad på topp =)
Nu ska jag sluka resten av kapitlet sen ska jag skriva ner de sista viktiga i uppgiften. Skönt!! Imorgon ska jag skriva in allt på datan skicka det till läraren innan jag drar till stan. Och VIPS så var det pluggfritt i helgen. *klappar mig på axeln*
Ha det gott i solen nu. Njuuuut!!

Inga kommentarer: