lördag, februari 06, 2010

Ladies night

Vilken otrolig kväll, jag som aldrig är ute, fick tjejsnacka och dricka gott(!? Hör och häpna) VIN. Jag är en cider människa. Så det var på tiden jag hittade ett vinmärke ja gillar. Sött ska de va! TACK Paulina!

Började med att missa bussen, bra! Pappa ställde snällt upp och körde mig, thanks daddy!
Jag drog till Redbergsplatsen, till underbara och vackra nyinflyttade Ariella.
Jätte fin lägenhet verkligen!! Alltså vilka tjejer, mogna, vettiga och heelt uunderbara. Love it!!!
Vi drog till Babar och mötte upp Carros bror med hans vänner, hade de super najs!!
Jag träffade massvis med goa människor, mestadels killar, då vi va 4 tjejer o typ 7 killar i sällskapet. Så man hade rätt många att tjöta med. Tack du som gick hem när ja gick, följde mig, såg till att ja kom på bussen osv. Gentleman till tusen, GILLAS!!!!!!!!!
Tack Christian att du kom fram och hälsade, längesdan jag såg dig, lika trevlig som alltid!!! Alltid trevlig att träffa en manlig kollega, finns få av dom!! ;)

Såhär såg jag ut igår, lite vårkläder invigde jag, men matchade de med lackleggings..

Mycket fransar, Love!

Snacksen gick åt fort =) Det var iiiinte jaaaa*host*
Vackra Carro och Paulina
Tyvärr inget kort på Ariella och grabbarna. Min kamera är på lagning, och mobilen suger. Så blir bättre nästa gång ;)
TACK för denna gången mina hjärtan!! Kraaaam

Inga kommentarer: