tisdag, februari 02, 2010

Saker som hänt idag,.

  1. Jag snoozade så länge att jag inte hann träna, jag biatch-slappade mig på kinden av ren ilska. Aj.
  2. Bussen öppnade aldrig dörren när jag skulle av, så jag fick skrika i stängeseln bland allas vidriga morgon-andedräkter. Likaså gjorde dom. Vilket dom inte skulle gjort. Borstar någon ens tänderna?! Jag kom ut tillslut och kippade efter fresh-air.
  3. Jag kommer in på lektionen, jag är den enda svenska, alla frågetecken och undrar vad dom gjorde där. Det var jag och Svenska 1 klasser som gjorde prov idag. Dom pratade sitt hemspråk och fnissade och hade sig när läraren pratade.Det är grymt respektlöst och sjukt irriterande enligt mig!!!!Va tacksam människor!! Ingen vågade sitta brevid mig, det kan bero på dödarblickarna jag gav dom. Fan vuxna människor borde fatta bättre!
  4. Jag råkar göra fällben på en tant. Förlåt..
  5. Jag kommer hem och gör mat, storkok står på listan. Det blev skit äckligt. Tack(gud?!)
  6. Jag äter och ser att min pippifågel hoppar ner till sin matskål, (ja dom är flockdjur så han väntar ivrigt på att jag ska äta så han får äta). Hans matskål är tom sen några dagar. Jag börjar gråta och fyller på hans mat och bebis-pratar med han. Han verkar så tacksam så, men är så hungrig att han knappt kan vänta tills jag satt in skålarna. *skämms*
  7. Såg nyheter på Aftonbladet. Erik Haag köpte en marsvin på blocket av en familj som ville att den skulle få ett bra liv. Han brötnacken på den och tilllagade den. Vad fan?! *morr* Började gråta IGEN.

Jaaa hörni. Jag är på kasst humör.

Jag har dessutom avbokat intevjun ja skulle haft kl 17. Jag måste plugga! och sen hade jag ingen lust att va i stan, får la utbrott på någon då.

Träning ikväll.

I need it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: