tisdag, maj 18, 2010

Fantastiska tisdag

Vilket underbart väder de varit idag!

Satt i linne med Veroniqa på en uteservering förrut, käkade laxlåda och prata massor. Jätte trevligt! =D

Imorgon blir det jogging på morgonen, sen sola med Pepe, sen övningsköra och sen träna, för att sist min inte minst träffa Exet och prata ut lite. Spännande. Det är dax nu känner jaa, då jag sett han på stan några ggr och varit livrädd att han skulle se mig. Hatar sånt. Lika bra att prata ut hur man ska ha det.

I helgen är det GöteborgsVarvet och jag funderar stark på att bjuda hem någon/några och grilla. Kolla på alla springare en stund, och sen gå upp till min terrass och sitta med värmelampa och mysa. Hoppas Emelie kan komma, hade varit jätte kul =)

Favo-låten just nu =)

Hoppas ni haft en kanon dag i sommarvärmen. Nu är det sommar bannemig!!

Pusssss på er!!!!

Inga kommentarer: