söndag, maj 02, 2010

Längtar,,

Längtar tillbax till samban.
Till hösten ska jag försöka börja igen i en ny grupp. Den jag gick i förrut hade så mycket träningar och de tar extremt mkt tid att vara med där. Jag vill ha typ 2 timmar i veckan =) Inte 7! Sen vill jag inte uppträda, utan bara träna och utöva det. Jag blir galen så fort jag hör trummor. Jag är den som önskar samba eller salsa musik på klubbarna, och jag står mer än gärna och shakar loss till det ;) Ni kan se mig i sommar på Trädgårn i utebaren och dansa till denna ;) I promise you!
Om det så ska vara housemusik eller salsa/samba. Jag får igång min rumpa direkt.
Som denna här nere. En ny remix av den gamla tråkiga lambada låten.
Jag älskar den!! Även om jag inte dansar samba till den, så kommer man in i steg och rörelser ändå. I LOVE IT!!!!!

Inga kommentarer: