måndag, maj 10, 2010

Måndag i sitt esse.

Ögonen bråkade med mig, och linserna ville bara bråka dom med. Så humöret var inte på topp, men så är det ibland. =) Bara att bita ihop och köra på.
På vägen hem peppade jag mig till träningen, och väl hemma drog jag snabbt i mig en proteindrink och ett äpple och ja kände att den lilla energin jag fick, räckte väl. Så upp och iväääg till F&S.
Skivstångspasset gick så sjukt bra, bra kontakt ialla övningar, och mycket vikt på allt idag klarade jag. *stolt*
På passet skymtade jag muskler jag aldrig ens trodde fanns, och jisses vad snyggt!!! Blir så glad!
Ser fram emot denna veckan med massor av träning, kalas för Zoe, körning+teori och en dejt tillochmed..och inte att förglömma, Paulinas middag+party i helgen.... Härligt!!

Lite bilder från förrut innan träningen.

Ut i solen, på med brillorna.


Victorias Secrets hoodie´n åkte på! PINK!

Invigde nya linnet! *love*



Dagens grymmaste låt innan träning. Pepp pepp pepp!!


Tack för mig, nu är det sängläge och natta-mat. Hollywoodfruar på tv;)

Pusssar.

Inga kommentarer: