onsdag, maj 12, 2010

Wednesday

Imorse drog jag till körskolan vid 11 och satt där och plugga tills lektionen började. 2 h!! =) *klappar på axeln*
Körde lite gick sådär, men så är det. Bara att kämpa vidare!

Åt pizza till lunch vid körskolan, thaien tog inte kort så det var bara att ta första bästa lunch ja han med innan lektionen, ångest!! haha. Sjukt onödigt att dra i mig HELA?! Jag var ju mätt efter en tredjedel. =)

Hem, och vila lite med datan i knät och sen i med proteindrinken och pillret och iväg till Skivstången som förövrigt gick bra. Lite svag i vissa set, men det gör inget. Darrig och go nu!! Känns underbart!! Formen börjar komma, sakta sakta saaakta. Känns lite segt till bikinisäsongen nu. Men ja kämpar på med mina 6 dagar i veckan(!?). Helt sjukt att ja hållt detta sen februari. *STOLT*
Kan inte tänka mig ett liv utan träningen nu. Kan inte skaffa kvällsjobb bara, för då sabbas allt. Hälsan går före allt nu. Vill vara frisk och nöjd med mig. Då går allt mycket bättre! =)

Jag längtar tills imorgon. Ska till Borås djurpark med goaste M. Ska bli sjukt mysigt, kul, trevligt, på morgonen står han här nere redo för en heldag på zoo med mig, i regnet. =)

Jag hoppas ni får ett par härliga lediga dagar nu. I will!! Kalas för Zoe på eftermiddagen imorgon med. Så kul!!

Ha det så bra, kram!!!

1 kommentar:

Träning & hälsa sa...

Träningen förgyller verkligen vardagen! Riktigt fina träningskläder i inlägget lite längre ner :)