måndag, maj 17, 2010

Tidsfördriv

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3
Vad tycker du om kärlek? Underbart!
När kramade du någon sist? Inatt.
Saknar du någon speciell person? Ja verkligen, alltid någon.
Har du svårt för att bli kär? Nej, beror på situationen.
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang? Idag!

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja
Hånglat med fler än 50 pers: Nej det har jag inte.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja...
Gjort något riktigt dumt? Ja!, ofta..
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Åkt ambulans? Nej.
Gjort nåt olagligt? Jo visst har man de, usch
Fått din mamma att gråta? Ja det har ja..:(
Slagit ner någon? Nej, "bara" puttat
Skämts över dina föräldrar? Haha ibland,,.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja gud jag
Tar du droger? ALDRIG!
Dricker du? Ja men sällan som tur är..
Vilka kläder sover du i? Helst inget..
Vad hatar du verkligen? Dåliga andedräkter..
Är du ensam nu? Nej mamma och pappa är i vardagsrummet.
Vill du gifta dig? Ja gärna..
Vill du ha barn? Jaaaa*love*


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Syrran tror jag, längesedan :P
Såg dig gråta? Mamma..
Fick dig att gråta? Mamma
Du gick på bio med? Pepe tror jag..
Skällde på dig? Ett barn på jobbet


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej!
Kramat någon? Jaa
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Ja, asiatisk mat
Sjungit? Självklart, alltid, överallt
Saknat någon? Kanske..

Ha överseende med vissa svar, hunnit med mkt under min 20, snart 21 år ;)

Inga kommentarer: