torsdag, maj 06, 2010

Sunny hunny

Solade 1,5 h förrut. Härligt. Sen blev det för kallt, synd för kroppen skriker efter värme!!

Jag tror jag fått pollenallergi. Näsan och ögonen tar kål på mig. Jag har köpt medicin nu, så ska se om de hjälper.

Körlektionen idag gick inte så jätte bra, tur att man hade brillorna på, anars hade han sätt att jag hade tårfyllda ögon under mer än halva lektionen. Inget gick som de skulle idag. Attans!

Denna veckan är det så, inget jag kan göra åt. Det är en riktigt lip-och-unna-mig-godis-vecka. SUCK!!!

Imorgon blir det fika med syrran och finaste höggravida Emma som nu i nästa vecka antagligen gör kejsarsnitt. Spännande!!!!!!!!!!!


Nu blir det lite vila i sängen, framför tvn och blunda lite. Jäkla ögon!!!
Pusss på er!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej :)
Vart har du köpt solisarna?
letar ihjäl mig efter ett par som ska passa mitt face, men blir aldrig nöjd.. men dom där såg jätte fina ut!

Julia Hagman 22 år sa...

Heej!!!

Samma här, ja letade som fan innan. Ragdlady i arkaden, 499:- Skynda, alla ville ha dom där inne!!