lördag, maj 01, 2010

Klockren dag

Haft en klockren dag idag.

Vaknade av mig själv kl 9, och kl 10 var jag på spinningpasset och körde gärnet. Helt underbart att kickstarta lördagar såå! Grymt pass dessutom!! =)

Väl hemma, fixade jag mig och drog till stan för att möta tjejerna.
Vi letade resturanger och tillsluuuut hittade vi en som föll oss i smaken. Vid prinsgatan. =)
Vi alla åt laxpasta med grädde, spenat och vitvinssås. Såå gott!! Beställde in en Vanilla sky var och pratade massa skit. Helt underbart!!! =)
Till efterätt stannade vi upp i brunnsparken och köpte varsin donut med vitchoklad på.
Dödligt gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är man allt bra nöjd i mage och hjärta =) Detta ska man verkligen göra oftare!!

Vårjackan var på, jeansen klämde jag mig i(hade gravid-knäppning, ni vet när en toffs håller fast dom) hahaha. Växt så mkt vid låren, enda negativa med all träningen ;)
Vår-väskan som ständigt är me mig var med mig idag =)



Nu är man hemma och är helt slut. Kanske blir vinkväll med mina finaste ikväll. Ser fram emot de =)
Puss på er!!

Inga kommentarer: