fredag, maj 28, 2010

Happy friday

Nöjd är bara förnamnet.

Varit ute i 50 min denna fina morgon med. Inget jogging, bara powerwalkt. Märkt att jag inte orkar lika mycket jogg innan frukost som efter.. Så idag åt jag ett äpple innan och de gav mig perfekt med energi för att kunna springa upp för alla trappor och såg. Men allt annat gick jag snabbt igenom. Bra pump i benen, så de kändes grymt bra.

Detta kör jag på varje morgon numera! Ni läste de först! =) Fettmängden på magen MÅSTE ner om jag ska våga visa mig på stranden/bryggan.

Bara tanken på att visa mig nu, får mig tårögd. Är inte alls sugen på det!

Denna kom på radion under promenixen, och jäklar vilken go feeling man får av denna.

Riktigt go!!!

Angående det här med tårar, jag har kommit in i en period (möjligtvis PMS på G) där jag är känslig. Gråter, oj-ar mig och klagar.

Så nu tänkte jag berätta vad jag gråtit eller stört mig på det senaste!

STUDENTER - Glada, ivriga, gråtandes av lycka, vilt dansades på flaket. Jag dör inombords av ren medkänsla. Jag får darrande läppar, halsen krampar som bara den och jag får skärpa mig så att jag inte börjar stört böla över deras lycka. Jag blir ju så glad, kan inte hålla mig från att ryckas med i deras sinnesstämning. Helt underbart ju!

RACHEL RAY - matlganingsbruden som ständigt vill få alla äta onyttigt. Allt hon gör med grönsaker kallar hon för " Healthy" , och "Good for you!" Då blir jag irriterad. Du kan förfan inte kalla sånt nyttigt du KOKT SÖNDER grönsakerna så dom tappat all sin färg , sen dränkt allt med olja och smör, för att sen gratinera med den fetaste OST som finns. Kallar du det hälsosamt en gång till så åker jag snart och bankar vett i huvudet på dig. Hälften i hennes publik är överviktiga. Vad ger du dom för råd igentligen? Jag blir förbannad, detta gör hon varje dag. Hur kan Usa tillåta henne sända denna skit? Hon får gärna laga fet och go mat, men kalla de fan inte nyttigt för det är att ta i!!! Feta människor letar alltid efter ursäkter, deras senaste blir ju "Rachel ray sa att det var nyttigt, hon kan ju mat"

Ja ja, nog med det! =D

Ska presic börja städa här nu, och snart dra till Coop och handla tills ikväll då Emelie, hennes syster med vänner kommer hit och ska snack skit och jag ska bjuda på snacks. Sen ska vi dra in till stan , ta en drink eller tre. Och seeeen vidaaaareeee tilll SEX AND THE CITY 2!! Nattbio! =) Ska bli otroligt kul!!

Ikväll är det även "Mördarpasset" 45skivstång-45spinning. PEPPAD!!! =D

Ha en underbaaar fredag nu!!! Massa kramar!!

Inga kommentarer: