lördag, maj 15, 2010

Gravitation

Jag ska vara ärlig.

Brutalt ärlig..

Nu är jag trött, trött på er tanter, damer, kvinnor och unga tjejer som helt struntar i sportbh. Jag förstår inte riktgit. Varför struntar ni i den, är en så jobbig att ha? Jag är omringad av guppande, skvalpande bröst på varje pass jag är på. Spinningen är värst För när väl vissa kommer upp i fart på cyklen och motståndet är som i en grov uppförsbacke, DÅ , då är det fan inte kul att se detta.

Gravitationen gör sitt, de vet vi alla. Oavsätt storlek. Taxöron eller elaphant size, same shit. Men när det hänger ner till naveln och dessutom DASKAR naveln i varje rörelse. Då äcklas jag.

Kroppen ändras med åren , och det gör era gamla sportbhar med ska ni veta. Vissa har på sig något som är som ett nattlinne på brösten. Hallå? Vad är meningen med den? Visst man kanske blir bekvämare med sina kläder under åren som går, men när träningstoppen saknar helt och hållet spänst, släng den!!!!

Jag ber er...

Byt upp er med något nytt. Inte för eran skull, utan för oss som ser denna show under hela passet.

Sökte på "Hängpattar" på Google, så kom denna upp. Skrattade högt, hahahah.

1 kommentar:

Chris sa...

Hahha du har inte kommit över det än?