tisdag, maj 04, 2010

Tuesday update

Vilken fin dag jag haft!

Klockan ringde vid 07.45 och jag vaknade till liv och drog till körskolan.
En nästintill felfri körning med Hasse min grymma lärare på Mötesplatsens Körskola.

Efter en timmes lektion, drog jag in till stan och kollade synen, märkt att jag måste fixa nya glas i glasögonen då synen ändrats me åren. Så det gjorde jag. Kostade multum, men anting det eller huvudverk av allt kisande. Det är ett måste känner jag..

Ska även fixa linser igen, så jag kan ha det på dagarna och vila näsan lite =) Ska tbx till dom snart och kolla ut det oxå, och lämna in glasögonen =)

Nu ikväll blir de spinning och efter passet ska min gamla granne Jessica hämta upp mig och jag och hon ska ha mcdonaldsmys hemma hos henne i hennes nya lägenhet =) Hon ska flytta tbx till Jönköping snart, så jag får passa på att träffa henne innan hon försvinner :(

Regnet hänger i luften, så gummistövlarna åker på och paraplyt är i väskan ifall att jag prickar in ösregnet. Kolla in vad svart det är utanför mitt fönster...!!!!

Ha en fin dag, Pussseelii!!!

Inga kommentarer: