onsdag, maj 05, 2010

Jogga? Jag? - Ne aldrig!.. Trodde jag...

Gissa vem som joggade 35 minuter vid frukost(kan erkänna att ja växlade mellan powerwalk och jogging) ? JAG!!!!
Men jogga gjorde jag, i långa sträckor, i uppförsbackar och i trappor här i eriksberg, i korta sträckor osv.
Såå fint väder, det var bara jag och mammor med barnvagnar. Detta ska jag göra så ofta jag kan känner jag. Solen sken så jag drog på mig brillorna och slapp kleta på smink..Vid 10 var jag ute. . var lagom. Då hade jag smällt min frukost och tabletter. Så det kändes grymt bra! Riktigt med energi!
En lagom runda med nu såhär i början när det kännns helt nytt och ovant och JOBBIGT.
Jag som alltid sagt att jag aldrig kunnat jogga för mina knän, men detta gick super. Kan det vara att jag jobbat upp mina ben i spinningen och styrketräningen? Tror fan det!
Kramp i halsen och håll hade jag hela tiden. Men det ska bli bättre =) Sommarformen ska ju fram, så det är bara att kämpa på =)

Hemkommen imorse, svettiig som få och tomat i ansiktet!!
Men SÅ stolt!!! Nu känns dé att man lever kan jag ju lova.





S - T - O - L - T !!!!!

1 kommentar:

Michaela sa...

Och stolt skall du vara :-D
Jag pallar inte springa alls haha :-D