lördag, maj 29, 2010

Hammarkullekarnevalen 2010

Efteren trevlig och rolig helkvällen med tjejerna igår, med drinkar och nattbio så var man rätt mör idag kände jag. Sex and the City 2 var förövrigt en stoooor fet besvikelse. Usch!!!

Kl 13 idag var vi inne i Hammarkullen för att möta lillla skrutt-Zoe och faster Eva. Vi kollade karnevalståget som förövrig var så sjuukt grymt!!! Och tror det eller ej, men min gamla sambagrupp, Los Copihues är inte bäst eller tiptop längre, det är de bolivianska grupperna.
Shit!! Så grymma!! Filmer på dom finns där nere!

Zoe har banan-pause. Lycklig att få uppmärksamheten för en stund ;)


Efter tåget var klart, Min duktiga kusin Jessica, Zoe kände inte riktigt igen sin mamma me sminkningen, därav minen i hennes ansikte, och faster Eva.


Iskallt och blåsigt som f*n!!! Jag och Zoe har pause.
Lilla sötningen jag hitta, va tvungen att visa!.. 3äpplen hög och sjukt söt!!!
Jag och älskade syster Amanda


GRYMMASTE grupperna i hela tåget är dessa!
Jag ryser och njuter på samma gång! Kolla in energin!!


















Nu är det slapp i sängen me godis o cola som gäller.

Inga kommentarer: