torsdag, maj 13, 2010

vilken daag.

Vilken bra dag man haft, upp kl 08 och fixa sig lite. Vid kl 09, stog M nere i yterligare en ny grym bil, förra gången var de en annan, föredelen med att vara bilsäljare ;).

Jag dog ännu en gång, hade presic återhämtat mig från hans förra tjänstebil, och nu kom denna. Hahahaha.

Jesus!!! Så snygg!!!

Vi pratade och fnissade hela vägen till Borås, det gick snabbt tyckte jag. Kanske är för jag tjötar hål i huvudet på han =D Frågar tusen frågor och skrattar i varje mening.

När vi väl kom till Borås Djurpark så var det jag, M och massa barnfamiljer. Men who cares? hahaha Hade de sjukt kul, mysigt, trevligt och lyckades bara pricka in lite duggregn. =)
Slutade dagen med sjukt go middag på Café Viskan som förövrigt va grymt fresht och med massa gott. Drog sen hem, efter att ha stannat och köpt varsin Lyxshake,MAX. ...YUMMI!!

Haft en suuper dag =D TACK GOING!!!!

Bilderna från idag i omvänd ordning typ, hehe.


















Lilla älskade älgkalven som inte var så gammal. KOLLA SNUTTEN!! Ja döör!!

Inga kommentarer: