fredag, maj 07, 2010

What a night!!

Först och främst, vad fan gör jag vaken??!
La mig kl 04.30, vaknade kl 09 och kunde inte somna om. Trevligt, host.

Igår kväll ringde Tommy till mig och frågade om ja inte hade lust att bara komma och säga hej och ta en vin eller något. Han fyllde nämligen 26 igår. Så jag ställde upp och kom.
Charlies Änglar satt 7 killar när jag kom. Så jag var ensam tjej, men det gjorde absolut inget. Killar är jag van vid =D

Efter en stund kom David med världens coolaste Broshan. Jag gossade och myste massor med han. Han kör hunddtricket på mig, helt klart*ha ha ha *
Lille griseknoen la sig direkt under värmelampan och snarkade. Vadå trygg??! *kärlek*

Jag fick in vin efter vin hela kvällen, och blev lite på lyret. Inte direkt min plan en TORSDAG. Men bjuds det, så tar jag, så är det bara. Man lever ju knapert så att säga :P

En sak är säkert, det finaste en kille kan vara enligt mig är en GENTLEMAN! Och de fick jag uppleva igår och även motsattsen till det med..Inga namn nämnda ;).
Att känna sig trygg och bra bemött är grymt bra för mig som tjej. Väldigt viktigt också för den delen! Jag kände att hade någon muckat med mig igår, så hade jag haft ett gäng killar som stått upp för mig. DET är ta mig fan underbart!!!!!!

Lite senare vid 01.30 tiden drog vi till Svea. Riktigt najs ställe. Där var vi ca 8 pers hela tiden. Och bartendern var Davids bror och han hade sin dejt/tjej med sig, Andréa. Himla go tjej =D
Vi har massa filmer därifrån. Från störda Knasen som höll låda hela kvällen från början till slut*ha ha ha* Han kallas ju inte knasen bara för att, har jag märkt. =D Skön kille! Har även filmer där jag lär Tommy samba, hahahaha. Försöker iallafall!! Sen har jag filmer på när Knasen sjunger till mig ;) Miiicket fiiint.

Det slutade iaf med att vi drog och käkade, och det blev laxburgare och cocosmilkshake. Jisses vad gott!!! Sen beställde vi minitaxi och drog hem.

Och jag betalade INGET på hela kvällen. När hände det senast??? Har det ens hänt? NOPE!

TACK TACK TAAAACK finaste DAVID och TOMMY för denna kvällen.
Måste göras om!! =) Och då betalar ja!!

Inga kommentarer: