onsdag, maj 05, 2010

Gomöörrraaa!!

Jisses vilken kväll vi hade igår jag och Jessica!!
Jätte trevligt. Jag syndade massor, så idag blir de TVÅ pass med träning hahahaha.
Yes, det är puckar man får ta helt enkelt ;) Jag åt för 2 helger igår.
Not good!!


Vid 05 vaknade jag idag, Jessica skulle öppna på jobbet och körde hem mig så jag var hemma, 05.45. Vi fnissade hela morgonen och tankade bilen och skrattade gott hela tiden. Skönt med en lika morgonpigg som jag =D
Denna fina tjejen är 32 men så störd så de finns inte. Jag älskar störda människor, som kan prata och skämta om allt.
När hon och jag kom hem igår till henne gigantiska 5a så började vi käka våran mat och snackade skit, sen så slog vi oss ner mitt på golvet(fråga mig inte varför) i vardagsrummet och efter ett tag ursäktar sig Jessie och tar av sig sina tajt " Så!, mkt skönare, detta är mer jag!!"


Jag kollar på henne med beundran...tar en sekund sen har mina tajts också åkt av. Så går jag med hemma ju, varför inte göra det nu med, tänkte jag. Så där satt vi med våra orakade ben och skrattade gott. Skulle killar göra så??


Det är sådär jag kommer ihåg min gamla granne. Hon som sket ifall grannen mitt över såg henne gå halvnaken. Hon som alltid öppnade i trosor och skrattade gott och sa " Oj , tur att det var du och inte någon annan ha ha "
Hur går de inte att älska denna bruden? haha. Klockren.


Fina Jessica, host. Hahahah
Hennes lånelägenhet med låne saker mitt i ghettot. Men jisses vad fin utsikt!!
Haha trevlig syn ;)

Nu sitter jag här, funderar starkt att äta en liten frukost och dra till gymmet. Så pigg ju!!!
Mammas jobb kanske behövde vikarier idag , så jag får vänta lite ifall att någon ringer.
Hoppas inte det för jag behöver plugga skyltar idag , för imorgon är det körlektion igen!
Jag hoppas ni får enn perfekt dag i solen. Så vacker morgon !!
Pusss på er!!!

Inga kommentarer: