fredag, maj 21, 2010

They couldn´t take it, helt enkelt...

Sovit sjukt kasst, kan bero på att man sov från 10-13 igår mitt på dageen. Så att somna på natten nu var ju ingen hitt.
Jag brände mig så djävulskt i förrgår på terassen när jag solade. Glömde helt bort tiden, och kände efter några timmar(!?) att det strama i hela ansiktet!!!
Och det har jag fått sota för nu i 2 dagar, varit sjuuukt trött och "mosig" i ansiktet.
Ser dessutom ut som en kräfta, man är ju kräftansstjärntecken, så lite kul är det allt ;)
Tack GUD för sminket!

När jag vaknade imorse så visste jag att det saknades massor till frukost. Plus att mitt paket från Gymgrossisten har legat i två dagar och väntat på mig. Så jag svirade om snabbt, på med de nya jeansshortsen och iväg. Det skulle jag inte gjort, kändes som hela vääärlden kollade på mina ben, vilket dom gjorde. Sverige är rätt roligt på det sättet, allt är så mellanmjölkigt. Lite naket och bilarna kör in i varandra och damerna fnyser åt en när dom går där med sina gubbar som helt klart gillar det dom ser. Vad är grejen? Det är minst 18 grader ute och skit härligt. Inte alls kallt för shorts. Men det gör ont i ögonen på oss svenskar när någon visar naket.
I detta fallet barbent.
Jag är nog inte så svensk, för ja älskar naket!!!

Nu är man allt bra nöjd, bar massor av kassar hem, andades igenom alla stegen hem. Svetten ran och jag träningsnarkomanen-herself såg detta som en utmaning. Något har ju helt klart slått slint i skallen på mig, när man storhandlar SJÄLV. Och dessutom hämtar ut paket med protein. Som väger multum. Men äässshh, det lite extra träning i vardagen gör la inget?
Ikväll blir det Mördarpasset och jag är grymt peppad, 45x45 min. Skivstång/spinning. LOVE!
Jag ska även in snart till stan och prova nya linser. Och sen stanna till vid 4GOTT vid lillabommen och köpa på mig för ikväll. Jag är ensam hemma och tror det eller ej, det ska bli så himla mysigt. Ska ha vidöppna fönster, filtar , film och massor av tända ljus.
Njuta av denna sommarhelgen som vi så fint kommer få.
Imorgon kommer Emelie på visit och vi ska kolla lite på varvet och sen får vi se vad vi gör. =) *MYS*
Ser fram emot denna helgen så sjukt mkt. Sommarvärme och en härlig känsla i bröstet!
HA det underbart!!!
Pusss

1 kommentar:

Träning & hälsa - personliga tankar, erfarenheter och kunskaper sa...

Jag hade gärna gått i shorts nu om jag inte hade riskerat att blända mina medmänniskor med mina snövita styltor, haha.