fredag, maj 14, 2010

Friday

Sov till klockan 11 idag(?!). Käkade frukost och softade. Övningskörde sen till Eriksbergs Köpcentrum, köpte vin till imorgon och köpte lösögonfransar. Övningskörde en lite stund, backade klockrent runt några hörn och va riktgit nöjd. (På Tiden efter alla kassa lektioner efter varran)

Pappa gjorde sin underbara paj idag, med tonfisk . Så sjukt go! Kesella-pajskalet är ju så sjuuukt gott! Och mkt nyttigare.

Drog sen till "Mördarpasset" som är på fredagar, senast DOG jag ärligt talat.
Den är 1,5 h. ..45 skivstång+45 spinning. SJUKT jobbigt, men jisses vad bra =D

Denna gången klarade jag det med nöd och näppe, men med väärldens största leende efter. Så nöjd!!!!!

Jag drog hem och fredagsstädade, och nu är man allt bra nöjd. Nu blir det sova. Ska bli underbart! Klämt i mig lite jordnötter och cola, men äsh vad gör det?
Spinning imorgonbitti, och sen lite solarie faktiskt=)
Middag och PARTEEEEYY imorgon hos min fina Paulina. Längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dröm sött alla...Kram på er!!!

Inga kommentarer: