måndag, maj 17, 2010

Helgens bravad

Jag har inte orkat skriva om Lördagens tjohej. Men skit kul var det iaf!!!

Middag hos Paulina i Torslanda med finaste tjejerna och sjukt go wook med nudlar!!!!

Satt där ett tag o drack goa Vanilla Sky som bartender Paulina själv hade fixat och snackade skit, åt go efterätt och myste.

Drog sen till Avenyn där det var förfest med massa andra i en grym lägenhet. Träffade massa goa människor! Drog sen vidare till Push, hela gänget kom in som ingen av oss trodde, fick gå före alla och rakt in till ett bord utan att betala något. NAJS!!!! Skit grymt ställe, med grym musik, dansade hela kvällen!!!!! Och drack, blev lite mkt där ett tag, men jag låg i lä. Va långt ifrån värst :P Men äässh, bara inte ja behöver "mamma" över dom så får dom vara så fulla ni bara kan =D
Här kommer lite bilder,, "lite" hahah
I sista sekund svirade jag om till mammas nys Filippa K linne, älskade de.
Vanilla Sky och min favo-vin Riesling. den blåa.

Carro och Sandra

Jessie, Paulina o Carro, snyggingar!

Halva gänget typ, hehe

Jag och going Henke som dansade hela natten/morgonen
Sandrisen och jag på bussen in
Hos Paulina, POSE DOWN =D Karin, jessie, mickan, sandra och carro

Paulinas partytrick hahaha, baren ligger ditåt*pekar med böjt finger* Lurar alla!!
Finingar!

Jag och barndomsvännen Josse, nybliven mamma, så kul att träffa henne!
Festen på avenyn med Martin till väntser som bodde där, ge mig spegeln!!

Fotografen julia var igång ;)

TACK ALLA FÖR EN SJUKT GRYM KVÄLL!!
Seg i 2 dagar efter, ingen van festare, men vad gör det? ;););)

1 kommentar:

Linda sa...

FYFAN vilket härligt hår du har människa! Och för övrigt är du huuur söt som helst :D.

Haré gött! Kramar