lördag, maj 08, 2010

Hi wonderfull day!!

Mör i kroppen är man, efter denna veckans träning med allergi/snorchock i hela ansiktet så har jag ändå kört på. Så länge inte halsen ömmar så kör jag på!
Imorse ringde klockan vid 09,00 och jag drog på mig morgonrocken och gick upp till mamma och pappa. Är jag ensam om att fortfarande vara såhär mammig och pappig?
Dom har som vana att koka ägg och ta med en dunderfrukost upp till sängen och kolla tv4 godmorgon. Så mysigt!!

Jag kryper ibland upp emellan och snor den fetaste kudden och sitter där och myser och fnissar om jag inte ska iväg och träna då. Som imorse när jag bara ska umgås en snabbis, så lägger jag mig vid fotändan och pratar och fnissar. Jag har alltid gjort så, och kommer göra så så länge jag bor hemma =)
Barnet-Julia finns i denna vuxna kroppen, och hon kommer aldrig försvinna!!!! =)

Drog sen och spinnade en timma, och smälte av alla kidsen. Mys! Man blir stolt som fröken när man ser att föräldrana aktiverar sina barn så bra. Älskar de! =) Så ska de va!

Igår var en skit bra dag. Riktgit mysig. Fikade med Syster, Gigi och Emma+världens vackraste gravidmage, näära nu, längtar så!!!
Åt en riktgit god laxpasta , något av det goaste jag ätit! Åt sen en feting morotskaka och en varm choklad. Mums!! pratade såklart massa barn och förlossningar osv. Jag beundrar verkligen kroppen, coolaste som finns.!!! Den blivande pappan kom och pussade på sin Emma och man blir ju så varm i hjärtat när han sitter och håller på magen medans han pratar med oss. Lika vackert varje gång. =) Vackra vackra par!!!!

Väl hemma så slappade jag hela kvällen, åt goa spenatknyten med mamma och pappa.
Sen kom en kompis och hämtade mig, vi hade myskväll med kinderägg och giflar hos han. Hans nya bil vill jag ha!!! Shit vad fin!!! Kommer kort på den, lovar =D Hade de verkligen jätte trevligt!!! Snart igen hoppas jag! ;)

Såhär såg jag ut igår!
Fräknarna jag fått, älskar jag, så vill inte sminka över dom direkt, hehe.


Nu blir det annans och slapp i sängen innan städningen kör igång.
Ensam hemma nu. Rätt skönt!

Puss på er!!!

Inga kommentarer: