fredag, augusti 20, 2010

Back to the 2005.

Drog fram min gamla jacka från Killah. Det var min favo i några år. Dyr som satan och något man gärna visade upp och något man var stolt att man köpt själv..

änkte att jag ville ha den idag på mig.

Kändes härlig =) Forfarande snygg faktiskt.



Käkade middag hos Amanda förrut med mamma och alen kom sen. Mys.
Världens bästa att umgås med. *lOVE*
Vräkte i mig chips och de lilla godiset ja köpte, så är inte så sugen på något mer.Mys med te och go musik ikäll bara.
Regnar ute med, så jag ska duscha, bädda ner mig och mysa. Luktar vanlij i hela mitt rum. Som alltid med alla tända ljus.
Härliigt!!!
Pusss på er, ha en underbar fredag!
PS. Arbetsintervjuv på GodisHavet i Allum på måndag, spännande...Nu har de verkligen dratt igång. DS

Inga kommentarer: