måndag, augusti 02, 2010

Ja så att eh..

Morgonen började kasst. Flängt runt i sängen sen kl 06.11.
Drömde att jag hade uppkörning. Allt gick kanon, men nervositeten i drömmen gjorde mig galen. Jag klarade uppkörningen, grät som bara den av lycka och ut kommer hon(som hade uppkörning med mig) med pappret där det stog att jag klarat de.

På brevet står det. "Grattis, du klarade Teoriprovet!"
- Neej skriker jag till henne, det är fel, Detta var uppkörningen, teorin har jag redan klarat!!!
Hon försvinner spårlöst och min panik bryter ut.
Jag vet inte vad som hände där, men vaknade då och då och sen somnade om. Drömde vidare i "panikslaget" tillstånd och så höll de på. Tills kl ringde kl 9.

Tror ni jag orkade PW? Neeeeee.
Dödstrött och helt slut i huvudet. Hjärtat slog tusen slag i minuten och ögonen var blöta när jag vaknade av klockan. Frukstansvärt.

Vaknade till liv, kokade lite ägg och drack en smoothie. Satte mig i sängen med lilla lapisen och började plugga. 3 prov i rad blev godkända, de jag inte kan skriver jag ner. Yes!! Bra strategi!

Tar med mig alla anteckningar till Jönköping. Blir perfekt =)
Denna veckan blir det bara tre dagars träning. Men det får vara! Nöjd med det med. =)

Imorgon ska jag hem till min älskade Sarah och plugga. Den 25e aug har vi båda teoriprov*nervöst!*

Här har ni dagens Julia.
Osminkad och spraytannad. Fint tycker jag!=)

Går inte jätte gärna till affären så, men gärna hemma i min egna trygga miljö. Finns inget bättre!



Jag kollar lite tv nu. Om några timmar ska jag dra till stan för lite träning.
En sak är säker. INGET slår Friskis & svettis. Helt fantastiskt stämning. Alla typer av folk. Inte bara massa "snygga, vältränade och hippa" folk. Jag älskar att alla får vara den dom är.
Tant med kroppsstrumpa, kille som bodybuilder, gubbe med öm rygg, 3åring med spring i bena, nybliven mamma, höggravid, mullig finnig tonåring, moppe kille och allt däremellan.

Jag älskar Friskis & Svettis. Träning som träning, man ska hitta ställen där man trivs.
Och jag har hittat mitt. Gud vad underbart!!!

Inte konstigt att jag älskar att träna =D

Inga kommentarer: