måndag, augusti 16, 2010

Beautiful day

Lärt mig PMI av en viss person.
PMI = Positiv Mental Inställning.

Jag har en positiv inställning till Måndagar, ser det som en ny start, nya möjligheter och saker att göra. Jag är en tjej som ser fram emot att längta till saker, och dessutom känna att jag har tid till saker. Måndag är en sådan dag.

Varit på dubbellektion hos Hasse på Körskolan. Gick igenom in/ut kontroll och backa runt hörn som bara inte vill sätta sig. Gick bra, tillslut! Var nervös i början, inte kört med honom på någon månad eller lite mer.
Men det släppe rätt snabbt. Han är go min Hasselienen.

En liten snuskgubbe är han enligt mig och Sarah, men äsh. Vi gör hans dag med våran närvaro märker man. Glada, trevliga och rappa i käften. Det gillar han lilla hasselito, och vet ni vad? Det kan han gott få njuta av tycker vi. Orka irritera sig. PMI!!!

Efter 2 timmars körning som gick kanon så satte jag mig och gjorde två prov. Fick godkänt på dom så de känns skönt. Drog hem i ösregnet och nu sitter jag här, kollar Tyra show och nyss lunchat.

Ska boka in lite go träning denna veckan.

Veckans TO DO list:
Tisdag - PW, Plugga, sen fira pappas födelsedag.
Onsdag - Plugga, och sen besök på Aveny ögoklinik, sen Cirkelfys
Torsdag - Arbetsintervjuv på ett träningscenter*håller tummarna*, plugga och kvälls-träna
Fredag - 1h körlektion, sen träna på nya anläggningen i Frölunda vid lunch..sen plugga.

Vila ifrån träningen idag, ska iväg och köpa present till Papi med Mami. Resten av veckan har pass som väntar på mig. Något av det roligaste är att mitt underbara CIRKELFYS pass har börjat igeen. Så onsdag längtar jag så mycket till! Filip G, har hand om det. Min gamla granne och barndomsvän =D Ska bli kul!!!

Nu kom mamma, ska mysa med henne lite tills jag ska köra till Frölunda Torg och strosa runt.*mys*

PUSSAR PÅ ER!

1 kommentar:

Matilda sa...

Filip Gårdelöv? Coolt i så fall :D Härligt att du är postitiv sötis. Jag avr ju också på frölunda torg idag med min mamma..

Puss på dig <3