tisdag, augusti 17, 2010

Only for you girls..

65 kg tung under mens veckan, och 63.2 kg lätt när den slutat. Kul info? Men thats life.

Jävlar vad min kropp ändras under denna tid. Att känna sig sliskigt fet och svullen är inte bara inbillning eller hormoner som spelar ett spratt, utan det ÄR SÅ. Vättskan är olidlig i min kropp!

Nu känner man sig genast finare, även om jag vill tbx till mina 61,3 kg. Då musklerna var lagom definerade och likaså magens fettmängd. Så är man ändå glad att det bara var äcklig vättska och skitmat som gjort mig så dallrig. Nu vet jag.

=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Vi gör en marknadsundersökning för att undersöka efterfrågan på snygga, billiga underkläder för kvinnor i alla storlekar. Vi skulle uppskatta om ni ville hjälpa oss genom att svara på våra frågor. Tar endast 1 minut!

Linda & Cissi

https://survey.mamut.com/s?s=18655