onsdag, augusti 04, 2010

Oh gosh..

vad håller ja på med?..Tränar ihjäl mig. Har ju haft träningsverk, och tränat PÅ den. Så den är värre än värst nu! =D

Kom hem för ett bra tag sen, var inne i stan och tränade. Härligt!!!!!!
Tog med mig handduk och allt piff , duschade och freshade till mig innan jag satte mig på bussen. Fantastiskt skönt!! Varför gör man inte det, alltid?

Nu är man allt bra nöjd! Nu blir de ingen mer träning för mig. Tar inte med mig träningskläderna imorgon till Jönköping. Måste vila känner jag! Även om jag vill träna varje dag tills veckans slut, så måste jag ta det lugnt!

Nöjd och fresh!!

Igår var jag hemma hos Sarah hade så trevligt. skrattade och diskuterade hela dagen.
Käkade kina mat och glass på mitt fjortis hak Torslanda Torg. Flyttade från Torlanda för 5 årsen. Men torget var sig likt =)
På väg hem från torget så gick vi genom kyrkogården. Inte varit där på länge och det var något
av det hemskaste jag sätt på länge. Var nog 4-5 årsen jag var där. Och 4-5 stycken låg där som jag kände igen.
Antingen en dagisfröken, eller skolkamrater.
Cancer hade dagisfröken, men resten var självmord berättade Sarah. Jag fick en klump i magen. Stog där kollade på vackra foton och blommor. Fick flashbacks av skolgången. Lektioner med dom, skolshower osv. Då fanns dom där, med leende läppar och vänner.
Nu finns dom inte längre.
Både jag och Sarah sa:
" Man ska vara tacksam. Vi har alla i familjen kvar, vi är friska från topp till tå. Lite acne, lite ärr och ojämnheter i ansiktet har vi. Men vad mer? Inget att klaga på alls. Dessa unga har satt en familj i TOTAL SORG livet ut. På grund av en stunds osunt tänkande. DOm valde att dö istället för att kämpa. Hur mår inte deras nära? Usch"
Jag är verkligen TACKSAM att vara i min livssituation.
Kan klaga på att vara arbetslös, ha problem med massa sjukhusbesök eller att nästintill alltid vara singel. Men vad är det egentligen? när jag imorgon kan mista syrran, mamma, pappa, sarah eller min moster+man. Allt kan förrsvinna så snabbt. Fan. Skärpning! Ska inte klaga mer! Inte ens tänka tanken!!!!
Nu ska jag packa lite. och lyssna på kärleksmusik ;);)
Ha det super.
PUSSAR!

Inga kommentarer: