måndag, augusti 23, 2010

D Ö D A M I G!!

Vilken jobbig situation!!..

Blev erbjuden en deltidstjänst( i partille, 30 h/veckan) idag. Så bra tjänst. Verkligen kanon!!
Älskade allt!

Men har en arbetsintervjuv på fredag(100 m från mig) den är på heltid.

Dom hade velat ha svar idag av mig. Men det går ju inte. Klart jag tar en heltid OM dom ger mig chansen på fredag.

FYFAN vad jobbigt att välja!!

Kan ju gå miste om deltidstjänsten OCH heltidstjänsten!!!!!

Man vill ju inte tacka nej. Så jag får till fredag på mig att bestämma(efter intervjuven) om jag ska ha deltiden beroende på hur arbetsintervjuen går och vad ja har för chans på den.
Annars ger dom den till en annan om dom inte redan tog hon som var efter mig idag.

Men jag menar, ja kanske inte vet på fredag om han med heltidstjänsten vill ha mig..

Så då står jag där. Utan något. Eller med något av dom.

Jobbig och nervös vecka detta. Jobbväntan och teoriprov på vägvärket! Jisses!!

Inga kommentarer: