söndag, augusti 22, 2010

Han blev med katt idag.

Idag har min bästaste vän Pepe gjort en stor hjälteinsats!!.
Jag fick nys om en liten kisse som var tvungen att avlivas om ingen tog hand om honom. Frågade Pepe om han var intresserad och det var han (jissa om jag blev glad!!).

Drog till Varberg för att träffa lilla tissimissen.
9månader gammal och kolsvart sötnos. Pepe ville helt klart ha honom. Så in me buren i bilen och han sov i mitt knä(ja, jag var självklart med hihi) hela vägen hem.
Suttit livrädd under soffan och sängen nu ett antal timmar tbx. ♥ Inte lätt alltid.

Men nu sa Pepe att han kommit fram till soffan och kollat läget lite och ätit lite när Pepe inte såg.
Jag låg på golvet och gossade och myste med honom förrut. Han kurrade och njöt som bara den. Känns så bra i hjärtat att han kommit dit. Pepe som är så kärleksfull och jag som ska vara kattvakt så fort det behövs.
Han är lyckans katt, hihi.

Här har vi honom. Lilla Gizmo =)


Jag hoppas fler gör såhär. Alla är värda en andra chans i livet.
Klart dom ska få leva om dom är hitkommna till vår värld.
Jag ska lätt göra detta när jag flyttar hemmifrån. Så fint =)

Nu ska jag sova. Plugga teori imorgon(onsdag gäller det!!) sen ska jag på arbetsintervjuv.
GONATT.
PUSSSSS

Inga kommentarer: