fredag, augusti 20, 2010

Friday baby!

Tjoflöjt!
Igår på arbetsintervjun så kom jag kl 08.30 till TräningsVerket Askim. Var i god tid tyckte jag. Men till in stora chock satt det 25 stycken i rummet och väntade.
Innan dess hade jag träffat en kille på hållplatsen som oxå skulle på intervjuvn/auditions som receptionist. Vladde(Vladimir) och jag tjötade på och peppade varandra tills det blev våran tur. Kl 10 nånting var vi både ute och då satt ca 20-25 till där nere i lobbyn och väntade på sin tur.
Herregud. Vad tänker dom med?
Ja ja jag gråter av lycka om jag får de. SÅ FINT DÄR. Rena drömmen!!
Drog hem och skulle plugga. blev inte av var helt uppe i varv. Övningskörde sen med pappa så jag missade träningen. Blir så ibland. tyvärr.
Jag kom hem och pratade lite med Mr. M och bokade biljetter till Jönnis tills nästa helg. Mys. Längtar!!!!
Har haft körning idag på morgonen. Gick bra. Gjorde även prov på deras data. 4 godkända prov på raken. Galet skönt!!!! Nu kan jag slappa lite denna fredag eftermiddag. SKa dra hem till syrran snart och mysa och prata.
Första ska jag städa lite, och vet ni det är redan fint och rent och städat. Wie. Går åt rätt håll =) Bara små saker som är framme, annars håller jag rent och bäddat. *klappar på axeln*
PUSS PÅ ER ALLA!!!!!

Inga kommentarer: