onsdag, augusti 11, 2010

www.oiidesign.se

Efter 2 år som dagisfröken. Så har man brutalt tröttnat på rosa gulligull kläder till tjejer.
Jag tycker det är så mycket coolare när någon sticker ut, ser lite fräck ut,inte har massa tvfigurer på och inte ha det som alla andra har. Hello kitty, Bilar , spindelmannen osv får jag allergiska utslag av. ha ha ha!

Ne men det jag vill få sagt är att jag är trött på hur alla klär sina barn. Varför vill ni dom ska va en i mängden? Varför inte visa att dom kan få sticka ut om dom vill? och kanske senare inse när dom har egna åsikter om kläder kanske klara av att våga ta andra saker än alla andra kompisar har =)

När jag hittat barn jag sätt ha på sig coola kläder så frågar jag med en gång vart dom är ifrån. Oftast är svaret Butiken Zara, eller OiiDesign. Älskar det!!!

Här är lite av sakerna jag fallit för och lätt köper till mina barn. Dotter som Son. Jag ska köra motströms! Så länge jag har valet och barnet är litet och inte har en egen åsikt. Såklart =)























GRYMMA!!

Inga kommentarer: