onsdag, augusti 11, 2010

Wednesday..

Vaknade vid 08.45 av klockan.

Drog på mig kläder, smink och satte mig på bussen. Mötte upp D och satte oss och käkade frukost.
Jätte trevligt. Jag pratar som vanligt hål i allas huvuden. Inte lätt att handskas med mig alltid. *hihi* Men det var grymt mysigt, roligt och trevligt. Varför unnar mig sig inte lite goda frukostar då och då?..Alltså i stan. Det var inte sista gången!

btw!...Condeco Kompassens personal kan ta och hänga sig.
Jäkla vad dålig service. Fan vad vissa folk inte passar till sina yrken. usch...

Jag drog sen vidare till Torslanda hem till Jessica(min barndomskompis, inte jönköpings-jess) skulle lämna en tröja jag lånade i juli(sorry!!). Planen var att bara lämna tröjan. Men blev att jag stannade i timmar. Hade massor att prata om. Och gossade me hennes lilla pudel Tindra. Inte sätt henne sen hon var valp. Vilket är 6 årsen(!?) galet vad tiden går! Jessica har jag träffat en del,men aldrig varit hemma hos.

Hade de så trevligt och detta var inte sista gången!!!! *LOVE*

Ösregnade ute och jag satte mig på bussen hem igen. Helt dyngsur var jag.
Kom hem, drog av mig allt som satt som en disktrasa på mig. Satte mig och torkade mig lite. Drog på mig mysbyxor, en stor tshirt och myssockar. Så himla härligt! Minst lika mysigt som att komma ur nyduchad och lägga sig i nybäddad säng.
Riktgit härligt!

Vet ni vad? Har inte ens öppnat boken idag. Inte alls varit på humör.
Så trött på allt som har med körkort att göra.

Jag unnade mig ännu en pluggfri dag. I regnet, med massa gott SÖDER-te och sittandes i sängen.

PMSsig som tusan med. Så detta var jag värd(host). =)

Pusss

Inga kommentarer: